Number of the records: 1
A Review on Measuring Digital Trade & E-Commerce as New Economic Statistics Products
SYS 0261092 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200115120426.5 100 $a 20200115a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <A> Review on Measuring Digital Trade & E-Commerce as New Economic Statistics Products $f Saeed Fayyaz 330 $a Celkové preskúmanie a praktické príklady v prípade Iránu, ďalší pohľad na štatistiku digitálneho obchodu ako nový produkt hospodárskej štatistiky. Niektoré z výziev, ako sú neformálne alebo polo-neformálne sektory v oblasti digitálneho obchodu a analýza koncepčného rámca Organizácie pre hospodársku spoluprácu a rozvoj (OECD) a súpis súčasných postupov merania digitálneho obchodu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261028 $1 011 $a 1804-8765 $1 200 1 $a Statistika $b elektronický zdroj $e Statistics and Economy Journal $v Vol. 99, no. 1 (2019), s. 57-68 $1 210 $a Praha $c Český statistický úřad $d 2019 541 1-
$a Prehľad o meraní digitálneho obchodu a elektronického obchodu ako nových produktov hospodárskej štatistiky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002349 $a hospodárstvo národné 700 -1
$3 eu_un_auth*0077016 $a Fayyaz $b Saeed $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200115 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1