Number of the records: 1
Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour
Title Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour Parallel title Vplyv influencer marketingu na spotrebiteľské správanie Author info Petra Gundová, Katarína Cvoligová Author Gundová Petra Co-authors Cvoligová Katarína Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 19, č. 3 (2019), s. 31-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2019.018 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords marketing virálny * influencer marketing * médiá sociálne * správanie spotrebiteľa * internet * siete sociálne Annotation Analýza toho či vybraný segment spotrebiteľov považuje influencerov za dôležitý faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie. Zistenie prečo respondentky sledujú influencerov a či influencer marketing má vplyv na spotrebiteľské správanie respondentiek a či odporúčania influencera ovplyvnili v minulosti nákup určitého produktu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 528.7 KB publicly available article
Number of the records: 1