Number of the records: 1  

Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour

  1. Title Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour
    Parallel titleVplyv influencer marketingu na spotrebiteľské správanie
    Author infoPetra Gundová, Katarína Cvoligová
    Author Gundová Petra
    Co-authors Cvoligová Katarína
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 19, č. 3 (2019), s. 31-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X
    DOI 10.25142/aak.2019.018
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing virálny * influencer marketing * médiá sociálne * správanie spotrebiteľa * internet * siete sociálne
    AnnotationAnalýza toho či vybraný segment spotrebiteľov považuje influencerov za dôležitý faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie. Zistenie prečo respondentky sledujú influencerov a či influencer marketing má vplyv na spotrebiteľské správanie respondentiek a či odporúčania influencera ovplyvnili v minulosti nákup určitého produktu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF528.7 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.