Number of the records: 1
The Influence of Design on Companies’ Increase in Income, Market Share or Brand Value.
Title The Influence of Design on Companies’ Increase in Income, Market Share or Brand Value. Translation Vplyv dizajnu na zvýšenie príjmov podnikov, podielov na trhu alebo značkovej hodnote Author info Jan Kramoliš, Eva Svirakova Author Kramoliš Jan Co-authors Svirakova Eva Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2019), s. 89-102. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2019. ISSN 1804-1728 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords dizajn * podnikanie * podnik * značky * konkurencieschopnosť * ukazovatele ekonomické * ciele podnikové * zisk podnikový * stratégia podniková Annotation Zameranie sa na vplyv dizajnu na podnikanie, ako aj na výkonnosť podniku v kontexte zvýšenej konkurencieschopnosti. Výskumným cieľom tohto dotazníkového prieskumu bolo zistiť, čo podniky skutočne očakávajú od dizajnu, či môžu uľahčiť priame zvýšenie zisku alebo iba zvýšenie predaja (obratu) a či môžu faktory ovplyvňujúce dizajn ovplyvniť i dlhodobé ciele, ako je podiel na trhu alebo nárast hodnoty značky. Určenie závislosti medzi tým, do akej miery podniky očakávajú zvýšenie ziskov, a hodnotou značky (dosiahnutie konkurenčnej výhody) na základe konštrukčných prvkov. Faktory dizajnu ovplyvňujúce ekonomické ciele a formovanie podnikových cieľov, napríklad podľa toho, ako dizajn ovplyvňuje štyri ekonomické ukazovatele. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 570.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1