Number of the records: 1
Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market
Title Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market Translation Marketingová stratégia a budovanie hodnoty značky na maďarskom trhu Author info Zoltán Zéman, Alexandru Bogdan Author Zéman Zoltán Co-authors Bogdan Alexandru Source document Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 13, no. 2 (2019), pp. 1-9. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2019. ISSN 2585-7258 DOI 10.26552/ems.2019.2.1-9 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * značky * marketing strategický * hodnota * Maďarsko Annotation Návrh optimálnej marketingovej stratégie pre budovanie a riadenie hodnoty značky pre maďarský trh. Prieskum a návrh stratégie pre konkrétnu firmu, ktorá ponúka svoje produkty výhradne na západoeurópskych trhoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 595.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1