Number of the records: 1  

A DEA Approach for Performance Assessment of Call Centre Agents

  1. Title A DEA Approach for Performance Assessment of Call Centre Agents
    TranslationAnalýza obaľovania dát pre hodnotenie výkonnosti agentov v call centrách
    Author infoViera Mendelová, Petra Strnádová
    Author Mendelová Viera
    Co-authors Strnádová Petra
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 3 (2020), pp. 173-190. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2020-3-011
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords analýza obaľovania dát * výkony pracovné * starostlivosť o zákazníkov * meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti
    AnnotationNavrhnutie nového prístupu DEA na zhodnotenie výkonu agentov call centra na základe ich relatívnej efektívnosti. Stanovenie dvoch vstupných a piatich výstupných premenných, testovanie a vyhodnotenie 55 zamestnacov na základe DEA matice. Odporúčania pre manažérov ako zlepšiť kvality služieb call centier.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF982.6 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.