Number of the records: 1
A DEA Approach for Performance Assessment of Call Centre Agents
Title A DEA Approach for Performance Assessment of Call Centre Agents Translation Analýza obaľovania dát pre hodnotenie výkonnosti agentov v call centrách Author info Viera Mendelová, Petra Strnádová Author Mendelová Viera Co-authors Strnádová Petra Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 3 (2020), pp. 173-190. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2020-3-011 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords analýza obaľovania dát * výkony pracovné * starostlivosť o zákazníkov * meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti Annotation Navrhnutie nového prístupu DEA na zhodnotenie výkonu agentov call centra na základe ich relatívnej efektívnosti. Stanovenie dvoch vstupných a piatich výstupných premenných, testovanie a vyhodnotenie 55 zamestnacov na základe DEA matice. Odporúčania pre manažérov ako zlepšiť kvality služieb call centier. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 982.6 KB publicly available article
Number of the records: 1