Number of the records: 1
Marketing Online - the Introduction of the Tools Used to Optimize the Marketing Communication Online
Title Marketing Online - the Introduction of the Tools Used to Optimize the Marketing Communication Online Translation Online marketing - úvod do nástrojov použitých na optimalizáciu marketingovej online komunikácie Author info Katarína Petrovčiková, Vanda Lieskovská Author Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. Pp. 103-109. - Košice : KKM PHF EU, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4747-5 Note VEGA 1/0376/17 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * internet * nástroje marketingové * stratégia marketingová Annotation Súčasné trendy v marketingu spolu s pohľadom na niektoré z nástrojov používaných v SEO. História a vývoj online marketingu. Rozdiely medzi online a offline marketingom. Rôzne marketingové prístupy používané na internete a príklady metrík používaných v online marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00499-031, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 647.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1