Number of the records: 1
Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value
SYS 0270299 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240521100649.7 035 $a 220114 $2 CREPC2 100 $a 20201201d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value $f Andrea Čambalíková 301 $a VEGA 1/0375/20 (50%) 301 $a VEGA 1/0017/20 (50%) 330 $a Kľúčový význam CRM ako metódy vytvárania hodnoty založenej na budovaní dlhodobých a spokojných vzťahov so spoločnosťou a jej zákazníkmi. Charakteristika konceptu CRM (manažmentu vzťahov so zákazníkmi) viacerými autormi a zhrnutie týchto konceptov do jedného komplexného záveru. Zhodnotenie konceptu CRM z historického hľadiska, jeho vývoj a predpovede do budúcnosti. Návrh výskumu a objasnenie tvorby hodnoty CRM pre podnik. Využitie CRM systémov v podnikoch na Slovensku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0269952 $1 010 $a 978-80-225-4763-5 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku XIV $d Economy, Finance and Business Management XIV. : Proceedings of Scientific Papers on the Occasion of the Science and Technology Week $d Ökonomik, Finanzen und Management von Unternehmen XIV. : das Sammelbuch der Wissenschaftlichen Beiträge zur Woche der Wissenschaft und Technik $e zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky $g zostavovatelia (Editors): Peter Markovič, Miroslav Tóth $g recenzenti (Reviewers): Miroslav Grznár, Ľuboslav Szabo $v S. 112-119 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 529 s. [26,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020403 $a Grznár $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0022030 $a Szabo $b Ľuboslav $4 675 541 1-
$a Kľúčový význam CRM ako nástroja na vytváranie hodnôt 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0071977 $a systémy informačné marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0046610 $a Čambalíková $b Andrea $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1990- $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201201 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1