Number of the records: 1  

Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja

  1. Title Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja
    Parallel titleCommunication Policy of a Company as a Selling Tool
    Author infoDiana Puhovichová
    Author Puhovichová Diana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 378-388 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5
    NoteVEGA 1/0017/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * mix komunikačný * politika podnikania * nástroje marketingové * marketing elektronický * siete sociálne * podpora predaja * reklama * vzťahy s verejnosťou
    AnnotationNástroje komunikačnej politiky napomáhajúce v predaji produktov a služieb, podporujúce predaj, public relations, reklamu, priamy marketing a osobný predaj. Teoretické poznatky o komunikačnej politike podniku: ciele komunikačnej politiky podniku, nástroje komunikačnej politiky v oblasti podpory predaja, výhody a nevýhody nástrojov komunikačného mixu, vplyv využívania internetu v oblasti predaja produktov a používanie sociálnych sietí.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00548-051, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF373.2 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.