Number of the records: 1
Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja
Title Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja Parallel title Communication Policy of a Company as a Selling Tool Author info Diana Puhovichová Author Puhovichová Diana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 378-388 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5 Note VEGA 1/0017/20 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * mix komunikačný * politika podnikania * nástroje marketingové * marketing elektronický * siete sociálne * podpora predaja * reklama * vzťahy s verejnosťou Annotation Nástroje komunikačnej politiky napomáhajúce v predaji produktov a služieb, podporujúce predaj, public relations, reklamu, priamy marketing a osobný predaj. Teoretické poznatky o komunikačnej politike podniku: ciele komunikačnej politiky podniku, nástroje komunikačnej politiky v oblasti podpory predaja, výhody a nevýhody nástrojov komunikačného mixu, vplyv využívania internetu v oblasti predaja produktov a používanie sociálnych sietí. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00548-051, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 373.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1