Number of the records: 1
Social Campaign As a Tool to Improve Awareness of Affluence Disease
Title Social Campaign As a Tool to Improve Awareness of Affluence Disease Translation Sociálna kampaň ako nástroj na zlepšenie povedomia o blahobyte Author info Marek Kukura Author Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 425-433 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing sociálny * analýzy * prevencia Annotation Sociálny marketing a jeho nástroj sociálna kampaň. Analýza dopadu vzdelávania na zdravotnú gramotnosť. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00202-054, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 283.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1