Number of the records: 1
Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management
Title Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management Translation Riadenie vzťahov so zákazníkmi, ako nástroj inovatívneho riadenia Author info Andrea Čambalíková Author Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Inovácie a inovačný potenciál v podmienkach nových manažérskych trendov. S. 11-18. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021 / Tóth Miroslav ; Majtán Štefan. ISBN 978-80-7556-084-1 Výstup z projektu VEGA 1/0375/20 Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku (50%)
Note VEGA 1/0375/20 (50%). - I-20-103-00 (50%) Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie * inovácia * manažment inovačný Annotation Vyhodnotenie aplikácie metód riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch. Definovanie základných pojmov a princípov riadenia vzťahov so zákazníkmi a výhody a nevýhody tejto metódy. Využitie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00077-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 460.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1