Number of the records: 1
Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z
Title Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z Translation Postoje k rôznym kategóriám influencerov - skúmanie generácie Z Author info Lucia Spálová, Peter Mikuláš, Oľga Púchovská Author Spálová Lucia Co-authors Mikuláš Peter Púchovská Oľga Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 44-60. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords generácie * influencer marketing * médiá sociálne * internet Annotation Táto výskumná štúdia identifikuje kognitívne aspekty subjektívneho vnímania rôznych kategórií vplyvných osôb pôsobiacich v online prostredí. Cieľom je podrobnejšie vysvetlenie psychosemantickej štruktúry vnímania vybraných domácich vplyvných osôb vo vzťahu k respondentom a značke, pretože práve tu sa odhaľuje propagačný aspekt skúmanej témy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 746.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1