Number of the records: 1
Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce
Title Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce Translation Viackanálový marketingový atribút s využitím Markovových reťazcov pre elektronický obchod Author info Lukáš Kakalejčík, Jozef Bucko, Paulo Resende da Silva Author Kakalejčík Lukáš Co-authors Bucko Jozef Resende da Silva Paulo Source document Statistika : Statistics and Economy Journal. Vol. 101, no. 2 (2021), pp. 142-158 online. - Praha : Český statistický úřad, 2021. ISSN 1804-8765 Note VEGA 1/0201/19 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * obchod elektronický * modelovanie Annotation Analýza údajov vybraných spoločností využívajúcich Markovove reťazce. Markovský reťaz a jeho použitie na modelovanie atribúcií. Súčasný stav využívania atribučného modelovania. Návrh najvhodnejšieho poradia Markovovho reťazca z hľadiska prediktívnej presnosti a výpočtovej efektívnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3.7 MB publicly available article
Number of the records: 1