Number of the records: 1
Perceptions of Personalization in Company-consumer Interactions on Social Network: Experiment Conducted in the Czech Republic
Title Perceptions of Personalization in Company-consumer Interactions on Social Network: Experiment Conducted in the Czech Republic Translation Vnímanie personalizácie v interakciách spoločnosť-spotrebiteľ na sociálnych sieťach: experiment uskutočnený v Českej republike Author info Ludvík Eger, Lenka Komárková, Veronika Zákružná Author Eger Ludvík Co-authors Komárková Lenka Zákružná Veronika Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 2 (2021), pp. 153-170. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2021-2-010 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords siete sociálne * technológie nové * interakcia sociálna * správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * propagácia Annotation Skúmanie, ako spoločnosti používajúce komunitnú značku ovplyvňujú zámer spotrebiteľov nakupovať prostredníctvom online-interaktivity, reakcie a personalizácie. Použitá metóda eye-tracking napomáha porozumieť tomu, ako ľudia získavajú informácie z webových stránok. Na čo by sa mali obchodníci v prvom rade zamerať. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 777.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1