Number of the records: 1
The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction
Title The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction Translation Úloha islamskej marketingovej etiky pre lojalitu zákazníkov v islamskom bankovníctve prostredníctvom spokojnosti zákazníkov Author info Moh Nasuka, Tony Wijaya, Anas Hidayat Author Nasuka Moh Co-authors Wijaya Tony Hidayat Anas Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 187, no. 1-2 (2021), s. 189-196. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V187-18 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords islam * bankovníctvo * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * etika Annotation Koncepčný a empirický model vplyvu islamskej marketingovej etiky na lojalitu zákazníkov islamských bánk prostredníctvom spokojnosti zákazníkov so službami predajcov a spokojnosti zákazníkov islamských bánk v roku 2020. Etické správanie islamského marketingu, o ktorom sa predpokladá, že ovplyvní lojalitu zákazníkov v islamských bankách integráciou premenných spokojnosti zákazníkov. Údaje zozbierané od 217 zákazníkov islamských bánk v strednej Jáve pomocou techniky účelového vzorkovania. Islamské etické správanie má významný vplyv na lojalitu zákazníkov priamo alebo nepriamo prostredníctvom spokojnosti zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov so základnými službami má priamy vplyv na lojalitu zákazníkov v islamských bankách. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.6 MB publicly available article
Number of the records: 1