Number of the records: 1  

The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction

  1. Title The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction
    TranslationÚloha islamskej marketingovej etiky pre lojalitu zákazníkov v islamskom bankovníctve prostredníctvom spokojnosti zákazníkov
    Author infoMoh Nasuka, Tony Wijaya, Anas Hidayat
    Author Nasuka Moh
    Co-authors Wijaya Tony
    Hidayat Anas
    Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 187, no. 1-2 (2021), s. 189-196. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V187-18
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords islam * bankovníctvo * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * etika
    AnnotationKoncepčný a empirický model vplyvu islamskej marketingovej etiky na lojalitu zákazníkov islamských bánk prostredníctvom spokojnosti zákazníkov so službami predajcov a spokojnosti zákazníkov islamských bánk v roku 2020. Etické správanie islamského marketingu, o ktorom sa predpokladá, že ovplyvní lojalitu zákazníkov v islamských bankách integráciou premenných spokojnosti zákazníkov. Údaje zozbierané od 217 zákazníkov islamských bánk v strednej Jáve pomocou techniky účelového vzorkovania. Islamské etické správanie má významný vplyv na lojalitu zákazníkov priamo alebo nepriamo prostredníctvom spokojnosti zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov so základnými službami má priamy vplyv na lojalitu zákazníkov v islamských bankách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.6 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.