Number of the records: 1
The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction
SYS 0279311 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20211227104221.4 017 70
$a 10.21003/ea.V187-18 $2 DOI 100 $a 20211028a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a UA 200 1-
$a The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction $f Moh Nasuka, Tony Wijaya, Anas Hidayat 330 $a Koncepčný a empirický model vplyvu islamskej marketingovej etiky na lojalitu zákazníkov islamských bánk prostredníctvom spokojnosti zákazníkov so službami predajcov a spokojnosti zákazníkov islamských bánk v roku 2020. Etické správanie islamského marketingu, o ktorom sa predpokladá, že ovplyvní lojalitu zákazníkov v islamských bankách integráciou premenných spokojnosti zákazníkov. Údaje zozbierané od 217 zákazníkov islamských bánk v strednej Jáve pomocou techniky účelového vzorkovania. Islamské etické správanie má významný vplyv na lojalitu zákazníkov priamo alebo nepriamo prostredníctvom spokojnosti zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov so základnými službami má priamy vplyv na lojalitu zákazníkov v islamských bankách. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0279244 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $e Research Journal $v Vol. 187, no. 1-2 (2021), s. 189-196 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2021 541 1-
$a Úloha islamskej marketingovej etiky pre lojalitu zákazníkov v islamskom bankovníctve prostredníctvom spokojnosti zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002583 $a islam 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 700 -1
$3 eu_un_auth*0083069 $a Nasuka $b Moh $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0083070 $a Wijaya $b Tony $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0083071 $a Hidayat $b Anas $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20211028 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1