Number of the records: 1  

Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy

  1. Title Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 65-75 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4892-2
    NoteVEGA 1/0587/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords priemysel odevný * priemysel textilný * marketing * marketing udržateľný * hospodárstvo obehové * prostredie životné * spotreba
    AnnotationVybrané problémy udržateľného marketingu módnych produktov. Textilný priemysel a jeho záťaž na životné prostredie. Implementácia udržateľného marketingu v oblasti módnych produktov. Povedomie spotrebiteľov o udržateľnej móde - prieskum medzi spotrebiteľmi.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00907-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF157.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.