Number of the records: 1
Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy
Title Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 65-75 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4892-2 Note VEGA 1/0587/19 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords priemysel odevný * priemysel textilný * marketing * marketing udržateľný * hospodárstvo obehové * prostredie životné * spotreba Annotation Vybrané problémy udržateľného marketingu módnych produktov. Textilný priemysel a jeho záťaž na životné prostredie. Implementácia udržateľného marketingu v oblasti módnych produktov. Povedomie spotrebiteľov o udržateľnej móde - prieskum medzi spotrebiteľmi. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00907-007, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 157.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1