Number of the records: 1
Výhody vernosti musia byť vzájomné
Title Výhody vernosti musia byť vzájomné Author info Peter Kapitán Author Kapitán Peter Source document TaPmag : tovar & predaj. Č. 63 (1-2) (2022), s. 38-39. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords stratégia marketingová * spokojnosť zákazníkov * programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * zber dát Annotation Aj keď sú výhody vernostného programu známe už dlho, niektorí z najväčších hráčov na maloobchodnom trhu prišli so svojimi verziami až teraz. Príkladom je napríklad Kaufland Card. Základom toho, aby mohol obchodník s dátami pracovať, je presvedčiť svojho zákazníka, aby bol ochotný svoje dáta zdieľať. Moderný vernostný systém musí spraviť na spotrebiteľa prvý dobrý dojem. Aktuálnym trendom sú dnes predplatené programy (napr. Amazon Prime). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 63
article
Number of the records: 1