Number of the records: 1  

Výhody vernosti musia byť vzájomné

  1. Title Výhody vernosti musia byť vzájomné
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document TaPmag : tovar & predaj. Č. 63 (1-2) (2022), s. 38-39. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords stratégia marketingová * spokojnosť zákazníkov * programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * zber dát
    AnnotationAj keď sú výhody vernostného programu známe už dlho, niektorí z najväčších hráčov na maloobchodnom trhu prišli so svojimi verziami až teraz. Príkladom je napríklad Kaufland Card. Základom toho, aby mohol obchodník s dátami pracovať, je presvedčiť svojho zákazníka, aby bol ochotný svoje dáta zdieľať. Moderný vernostný systém musí spraviť na spotrebiteľa prvý dobrý dojem. Aktuálnym trendom sú dnes predplatené programy (napr. Amazon Prime).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 63

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.