Number of the records: 1
Changes in Purchasing Behaviour After the Onset of the COVID-19 Pandemic Related to the Application of Corporate Social Responsibility
SYS 0283672 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075205.4 100 $a 20220511a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Changes in Purchasing Behaviour After the Onset of the COVID-19 Pandemic Related to the Application of Corporate Social Responsibility $f Peter Ušák, Jaroslav Bednárik 330 $a Štúdia sa zameriava na zmeny v nákupnom správaní spotrebiteľov z hľadiska sociálnej zodpovednosti počas pandémie COVID-19. Cieľom štúdie je zistiť, ako koronová kríza ovplyvnila nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti sociálnej zodpovednosti a poukázať na to, že dodržiavanie princípov sociálnej zodpovednosti znamená zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov v trhovom prostredí. Pre dosiahnutie cieľa sa v júli 2021 a auguste 2021 zrealizoval prieskum primárnej problematiky formou dotazníka s kvantitatívnym a kvalitatívnym vyhodnotením odpovedí získaných od respondentov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0283666 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 13, no. 1 (2022), pp. 180-188 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2022 541 1-
$a Zmeny v nákupnom správaní po vypuknutí pandémie COVID-19 súvisiace s uplatňovaním spoločenskej zodpovednosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 700 -1
$3 eu_un_auth*0084512 $a Ušák $b Peter $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0038086 $a Bednárik $b Jaroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220511 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1