Number of the records: 1
Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing
Title Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing Translation Stratégia etického prístupu v neuromarketingu Author info Róbert Hula Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : COVID-19 Recovery: The Need for Speed : Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021. Pp. 194-207 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Kuběnková Dana ; Zeman Jakub ; Puškárová Paula ; Augustín Michael ; Badura Peter ; Belkovicsová Daša ; EDAMBA 2021 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4930-1 DOI 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.194-207 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * neuroveda * výskum trhu * etika * Slovensko Annotation Definícia neuromarketingu a jeho konfrontácia s tradičnými marketingovými metódami. Tradičné metódy marketingového výskumu založené na dopyte zlyhávajú, pretože závisia od ochoty respondentov opísať svoje pocity. Neuromarketing sa zameriava na priame skúmanie toho, ako sa respondenti cítia a čo si myslia o produkte alebo reklame. Dôležitosť etického prístupu v podmienkach neuromarketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00138-051, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 348.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1