Number of the records: 1
Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania
SYS 0287291 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20230302100418.3 035 $a db396558-563a-4774-b64d-e692cdab8b10 100 $a 20220818d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania $e dizertačná práca $f Marek Kukura $g školiteľ: Eva Hanuláková 210 $a Bratislava $d 2022 215 $a 162 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005923 $a správanie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004873 $a prevencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007461 $a zdravie 675 $a 339.138 $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0063522 $a Kukura $b Marek $f 1995- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220818 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1