Number of the records: 1
Influence of Czech Consumers’ Education Level on Preferences for Sustainable Retailers and Products
Title Influence of Czech Consumers’ Education Level on Preferences for Sustainable Retailers and Products Translation Vplyv úrovne vzdelania českých spotrebiteľov na preferencie udržateľných maloobchodníkov a produktov Author info Eva Jaderná, Hana Volfová Author Jaderná Eva Co-authors Volfová Hana Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 2 (2022), s. 26-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2022.17.2.3 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords zodpovednosť podniku spoločenská * maloobchod * správanie spotrebiteľa * udržateľnosť * vzdelanie * environmentalistika * prieskum * Česko Annotation Environmentálne vzdelávanie a udržateľnosť. Nové fenomény v spotrebiteľskom správaní. Udržateľnosť v maloobchode. Vnímanie udržateľných predajcov a udržateľných produktov českými spotrebiteľmi - prezentácia výsledkov dotazníkového prieskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
article
Number of the records: 1