Number of the records: 1
Artificial Intelligence and Marketing. What Are the Results of This Addition?
Title Artificial Intelligence and Marketing. What Are the Results of This Addition? Translation Umelá inteligencia a marketing. Aké sú výsledky tohto pridania? Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 63-82. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords inteligencia umelá * marketing * marketing elektronický * učenie strojové * výhody komparatívne * výhody konkurenčné Annotation Umelá inteligencia uľahčuje marketingový efekt na zákazníkov. Krátka história AI, jej definície, charakteristika, základné prvky a fungovanie AI. Typy AI a jej technologické ovládanie. Štruktúra umelej inteligencie sa skladá zo strojového a hlbokého učenia. Hlavné výhody AI pre podnikanie a marketing. 13 postupov, ktorými AI umožňuje zlepšiť a dynamizovať marketingové a obchodné firemné aktivity. Vytvorenie marketingovej platformy s umelou inteligenciou, ktorá predpokladá rozšírenie potenciálu marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00455-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 810.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1