Number of the records: 1
Applying TESOL Methodology Not Only to Business English Classes Within the Learner-Centred Approach
Title Applying TESOL Methodology Not Only to Business English Classes Within the Learner-Centred Approach Translation Aplikácia metodológie TESOL nielen na hodiny obchodnej angličtiny v rámci prístupu zameraného na študenta Author info Katarína Zamborová Author Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Source document Humanising Language Teaching. Vol. 24, no. 5 (2022), pp. [1-6]. - Oxford : Pilgrims, 2022. ISSN 1755-9715 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Great Britain Keywords jazyky cudzie * angličtina * vyučovanie * myslenie kritické * študenti Annotation Článok pojednáva o metodológii TESOL a jej aplikácii na hodinách obchodnej angličtiny v rámci prístupu zameraného na študenta. Motiváciou pre tento článok je kurz metodológie TESOL, ktorý autorka absolvovala na University of Maryland Baltimore County v USA. Teoretická časť príspevku sa dotýka troch tém diskutovaných v kurze: 1. Metodológia v novom tisícročí, 2. Výučba zameraná na študenta vo veľkých triedach s obmedzenými zdrojmi a 3. Kritické myslenie vo vyučovaní jazykov. Pedagogické implikácie sú založené na príkladoch z kurzu s dôrazom na aplikácie na hodinách obchodnej angličtiny. Public work category Scientific works in othes foreign magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00138-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 377.7 KB publicly available article
Number of the records: 1