Number of the records: 1
Využitie sociálnych médií v personálnom marketingu
Title Využitie sociálnych médií v personálnom marketingu Parallel title Use of Social Media in Personnel Marketing Author info Katarína Ožvoldová Author Ožvoldová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 75-85. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Note KEGA 029EU-4/2022 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords médiá sociálne * marketing personálny * komunikácia interná * komunikácia externá Annotation Využitie sociálnych médií na personálny marketing býva čím ďalej tým bežnejšou praxou firiem smerom von k externému publiku. V internom prostredí je často ich využívanie ešte nedocenené, prípadne sa využívajú skôr spontánne, nekoordinovane nadšencami, ktorí v nich vidia potenciál, prípadne urýchlenie a uľahčenie bežnej firemnej komunikácie, ktorá môže nabrať neformálny charakter. Sociálne médiá však v dnešnej dobe prinášajú veľký potenciál v personálnom marketingu v oboch smeroch, či už von z firmy alebo vo vnútri firmy. Preto je dobré, aby vedenie spoločností pristúpilo k ich využívaniu strategicky, koor dinovane a zahrnulo ich do celkovej stratégie nielen v personálnom marketingu, ale v ko munikačnej stratégií firmy ako celku, aby ich využívanie odrážalo základné hodnoty, filozofiu, princípy a ciele spoločnosti a bolo prínosom. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00158-008, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 460.4 KB available after login article
Number of the records: 1