Number of the records: 1
Increasing of Customer Satisfaction Quality in Relation to the Assessment of Processes Efficiency - Case Study
Title Increasing of Customer Satisfaction Quality in Relation to the Assessment of Processes Efficiency - Case Study Translation Zvyšovanie kvality spokojnosti zákazníkov vo vzťahu k hodnoteniu efektivity procesov - prípadová štúdia Author info Adriana Csikósová, Mária Janošková, Katarína Čulková Author Csikósová Adriana Co-authors Janošková Mária Čulková Katarína Source document Quality – Access to Success. Vol. 19, no. 164 (2018), pp. 55-59. - Bucharest : Romanian Society for Quality Assurance. ISSN 1582-2559 Note VEGA 1/0310/16. - VEGA 1//0651/18. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Romania Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * priemysel * hutníctvo Annotation Cieľom príspevku je analyzovať spôsob merania spokojnosti zákazníkov vo vzťahu k hodnoteniu výkonnosti procesov v hutníckom podniku. Zahŕňa identifikáciu jeho silných a slabých stránok a spracováva návrhy vplyvu sledovania vybraných ukazovateľov na hodnotenie efektívnosti celého výrobného procesu. Public work category ADM Registered in WOS Database ARTICLES No. of Archival Copy E18 01202-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 227.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1