Number of the records: 1  

Proces a výsledok mediácie podĺa zákona o mediácii

  1. SYS0295501
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075242.7
    100
      
    $a 20230724a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Proces a výsledok mediácie podĺa zákona o mediácii $f Dagmar Tragalová
    330
      
    $a Prax v školách a školských zariadeniach čoraz viac prináša tému využitia mediácie podĺa zákona o mediácii aj v školskom prostredí. Súdne konania sú dlhé, náročné na psychiku a prežívanie účastníkov sporu a vnášajú do prostredia škôl nezdravú klímu. V školskom prostredí možno využívať mediáciu ako metódu riešenia konfliktov, teda pracovať s využitím mediačných zručností, ale aj v rámci mediácie podľa zákona, ktorá má svoje jasné pravidlá. V príspevku sa venujeme procesu a výsledku mediácie podľa zákona o mediácii, opíšeme fázy mediačného procesu, ktoré pomôžu vedúcim pedagogickým zamestnancom získať predstavu o tomto spôsobe alternatívneho riešenia konfliktov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0287597 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 17, č. 7-8 (2022), s. 24-28 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003259 $a mediácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057596 $a mediátori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002835 $a konflikty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064527 $a Tragalová $b Dagmar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230724 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.