Number of the records: 1  

Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation

  1. Title Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation
    TranslationAktivity maloobchodných jednotiek ako prvok tvorby obchodného modelu
    Author infoPavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski, Marta Žambochová, Veronika Kitová Mazalánová
    Author Kita Pavol
    Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Maciejewski Grzegorz
    Žambochová Marta
    Kitová Mazalánová Veronika
    Source document Polish Journal of Management Studies. Vol. 27, no. 1 (2023), pp. 133-147. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452
    DOI 10.17512/pjms.2023.27.1.08
    NoteVEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords maloobchod * modely obchodné * modely podnikateľské * reťazce obchodné
    AnnotationZmeny spoločenskej paradigmy, technologické a digitálne trendy, ako aj negatívne dopady makroprostredia sa odrážajú aj v zmenách modelov maloobchodu, ktoré sa stávajú viackanálovým prostriedkom tvorby hodnôt. Cieľom predkladaného príspevku je identifikovať a preskúmať implementáciu vybraných maloobchodných aktivít ako nositeľa hodnoty pre identifikáciu modelu maloobchodnej prevádzky a následnú segmentáciu a profilovanie maloobchodných prevádzok.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00288-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF446.6 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.