Number of the records: 1
Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation
Title Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation Translation Aktivity maloobchodných jednotiek ako prvok tvorby obchodného modelu Author info Pavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski, Marta Žambochová, Veronika Kitová Mazalánová Author Kita Pavol Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Maciejewski Grzegorz Žambochová Marta Kitová Mazalánová Veronika Source document Polish Journal of Management Studies. Vol. 27, no. 1 (2023), pp. 133-147. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452 DOI 10.17512/pjms.2023.27.1.08 Note VEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Poland Keywords maloobchod * modely obchodné * modely podnikateľské * reťazce obchodné Annotation Zmeny spoločenskej paradigmy, technologické a digitálne trendy, ako aj negatívne dopady makroprostredia sa odrážajú aj v zmenách modelov maloobchodu, ktoré sa stávajú viackanálovým prostriedkom tvorby hodnôt. Cieľom predkladaného príspevku je identifikovať a preskúmať implementáciu vybraných maloobchodných aktivít ako nositeľa hodnoty pre identifikáciu modelu maloobchodnej prevádzky a následnú segmentáciu a profilovanie maloobchodných prevádzok. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00288-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 446.6 KB publicly available article
Number of the records: 1