Number of the records: 1
Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model
Title Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model Translation Zmeny v kultúre spotreby počas COVID-19: model rozhodovacieho stromu Author info Pavol Kita, Marta Žambochová, Grzegorz Maciejewski, Marián Čvirik, Veronika Kitová Mazalánová Author Kita Pavol Co-authors Žambochová Marta Maciejewski Grzegorz Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kitová Mazalánová Veronika Source document Cultural Management: Science and Education. Vol. 7, no. 1 (2023), pp. 85-101. - Berlin : Logos Verlag Berlin. ISSN 2512-6962 DOI 10.30819/cmse.7-1.06 Note VEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Germany Keywords spotreba domácností * správanie spotrebiteľa * maloobchod * pandémia * klaster Annotation Cieľom tejto štúdie bolo pochopiť zmeny v kultúre spotreby vo vybraných spotrebiteľských segmentoch v súvislosti s COVID-19 počas lockdownu. Empirický výskum bol vykonaný na vzorke 534 domácností. Na predpovedanie zmien v správaní spotrebiteľov sa použila metóda dvojstupňového klastrovania. Používame aj model rozhodovacieho stromu. Vytvorili sme štyri vybrané segmenty s pozoruhodnými zmenami spotreby na základe ich názorov týkajúcich sa troch uhlov pohľadu, a to zmien správania, demografických údajov a sebadôvery. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00290-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1