Number of the records: 1
Implications for Customer Solutions in a Post-COVID Era
Title Implications for Customer Solutions in a Post-COVID Era Translation Dôsledky pre zákaznícke riešenia v období po COVID Author info Gunther Maier Author Maier Gunther Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 20, č. 1 (2023), s. 39-47. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords predaj * zákazníci * koronavírus * koronakríza Annotation Predajné prostredie a konkrétne medzipodnikové predaje sa za posledných pár rokov výrazne zmenili. Pandemická kríza spôsobila narušenie najmä predajných stratégií. Predajcovia, obchodní manažéri a celá organizácia čelia výzvam pri plnení relevantných cieľov, ktoré očakávajú ich akcionári. Výskum v tejto oblasti potvrdzuje, že predaj riešení má počas relevantných kríz a po nich rôzne negatívne stránky. Počas takýchto nedostatkov zohrávajú zainteresované strany významnú úlohu pri zvyšovaní odolnosti firiem. Tento článok načrtáva existujúcu literatúru týkajúcu sa predaja riešení so zameraním na skupiny zainteresovaných strán. Na základe prehľadu literatúry autor skúma spoločenstvá predaja riešení vo vzťahu k rušivým udalostiam. V poslednej časti tohto článku autor uvádza relevantné medzery vo vedeckej literatúre a ponúka návrhy na budúce smerovanie výskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 271.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1