Number of the records: 1  

Moderné trendy získavania dát v oblasti marketingu

  1. Title Moderné trendy získavania dát v oblasti marketingu
    Parallel titleModern Trends in Data Collection in the Field of Marketing
    Author infoLukáš Vavlič, Jozef Zuzik
    Author Vavlič Lukáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 63-70. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dáta * informácie * marketing elektronický * štatistika * konkurencieschopnosť
    AnnotationČoraz častejšie rezonujú v spoločnostiach nástroje ako Artificial Intelligence, Machine Learning, Web Scraping, Voice Search, Google Analytics a iné. Zo štatistického pohľadu sa spomínané nástroje používajú nielen v sfére online obchodu, ale stretávame sa s nimi aj na realitnom trhu, cestovnom ruchu či iných odvetviach. Väčšina spomínaných moderných nástrojov využíva programovacie jazyky, pričom najviac používaným je Python. Artificial Intelligence a Machine Learning využívajú aj známe spoločnosti ako Netflix, Amazon alebo Spotify a samozrejme mnohé ďalšie. Využívanie moderných nástrojov na zber marketingových dát môže spoločnostiam zabezpečiť získanie väčšej konkurencieschopnosti na trhu.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00590-010, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené464.1 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.