Number of the records: 1
Moderné trendy získavania dát v oblasti marketingu
Title Moderné trendy získavania dát v oblasti marketingu Parallel title Modern Trends in Data Collection in the Field of Marketing Author info Lukáš Vavlič, Jozef Zuzik Author Vavlič Lukáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 63-70. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords dáta * informácie * marketing elektronický * štatistika * konkurencieschopnosť Annotation Čoraz častejšie rezonujú v spoločnostiach nástroje ako Artificial Intelligence, Machine Learning, Web Scraping, Voice Search, Google Analytics a iné. Zo štatistického pohľadu sa spomínané nástroje používajú nielen v sfére online obchodu, ale stretávame sa s nimi aj na realitnom trhu, cestovnom ruchu či iných odvetviach. Väčšina spomínaných moderných nástrojov využíva programovacie jazyky, pričom najviac používaným je Python. Artificial Intelligence a Machine Learning využívajú aj známe spoločnosti ako Netflix, Amazon alebo Spotify a samozrejme mnohé ďalšie. Využívanie moderných nástrojov na zber marketingových dát môže spoločnostiam zabezpečiť získanie väčšej konkurencieschopnosti na trhu. Public work category Invited reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00590-010, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 464.1 KB available after login article
Number of the records: 1