Number of the records: 1
Pohľad učiteľov a študentov geografie na relevantnosť sprístupnenia vybraných tém týkajúcich sa aktuálnych problémov a výziev Európy
SYS 0299447 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240229162046.9 017 70
$a 10.17846/GI.2022.26.2.124-135 $2 DOI 100 $a 20240229a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Pohľad učiteľov a študentov geografie na relevantnosť sprístupnenia vybraných tém týkajúcich sa aktuálnych problémov a výziev Európy $d The View of Geography Teachers and Students on the Relevance of Teaching Selected Topics Related to the Current Problems and Challenges of Europe $f Martina Škodová, Tibor Madleňák, Adam Damek 330 $a Cieľom článku je preskúmanie postoja učiteľov, študentov a žiakov k relevancii jednotlivých aktuálnych problémov a výziev Európy. Ich názory sa zisťovali dotazníkovým prieskumom a analyzujú sa na základe viacerých kritérií. Výsledky prieskumu sú východiskom pre odborné a didaktické spracovanie najpodstatnejších problémov a výziev týkajúcich sa jednotlivých regiónov Európy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298956 $1 011 $a 1337-9453 $1 200 1 $a Geografické informácie $b elektronický zdroj $e časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre $d Geographical Information: Journal of the Department of Geography, Geoinformatics and Regional Development FNSI CPU in Nitra $v Roč. 26, č. 2 (2022), s. 124-135 $1 210 $a Nitra $c Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002234 $a geografia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005024 $a problémy globálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005025 $a problémy spoločenské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika 610 1-
$9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 700 -1
$3 eu_un_auth*0080917 $a Škodová $b Martina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0035353 $a Madleňák $b Tibor $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0090779 $a Damek $b Adam $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240229 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1