- Meta-analiz effektivnosti metodov STEM obučenija v podgotovke budušic…
Number of the records: 1  

Meta-analiz effektivnosti metodov STEM obučenija v podgotovke budušich učitelej informatiki

  1. SYS0300128
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240520122805.1
    017
    70
    $a 10.48371/PEDS.2023.71.4.011 $2 DOI
    035
      
    $a 1165981 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240424a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a rus $d rus
    102
      
    $a KZ
    200
    1-
    $a Meta-analiz effektivnosti metodov STEM obučenija v podgotovke budušich učitelej informatiki $d Meta-Analysis on the Effectiveness of STEM Learning Methods in the Training of Future Informatics Teachers $f Tolganay Maratova, Bektasa Bostanov, Jaroslav Kultan, Darmanbek Nauryzbayev
    330
      
    $a Metaanalýza efektívnosti vzdelávania STEM (veda, technika, inžinierstvo a matematika) pre budúcich učiteľov informatiky. Zdôraznenie dôležitosti rôznych vyučovacích metód pri výučbe predmetov STEM, ktoré pomáhajú zlepšiť proces učenia a pritiahnuť záujem učiteľa. Metodický prehľad literatúry s cieľom určiť, ktoré efektívne metódy výučby STEM môžu pedagógovia použiť na prípravu budúcich učiteľov informatiky. Všeobecné trendy, úspechy a výzvy vo vyučovacom procese, zdôraznenie kľúčových aspektov, vrátane prístupov k rôznorodosti metód, vplyvu na motiváciu študentov a úrovne chápania pojmov. Postupy a prístupy, ktoré môžu budúci učitelia informatiky integrovať do svojich vzdelávacích programov. Cenné odporúčania na optimalizáciu vzdelávania STEM a informatiky medzi predškolskými učiteľmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0300119 $1 011 $a 2710-3269 $1 011 $a 2412-2149 $1 200 1 $a Bulletin of Ablai Khan KazU IRand WL $d Journal Bulletin of Ablai Khan KazUIRandWL: [Scientific Journal]. Series: Pedagogical Sciences $e [vedecký časopis] $i Séria: pedagogické vedy $v Vol. 71, no. 4 (2023), pp. 163-174 $1 210 $a Almaty $c Kazachská univerzita medzinárodných vzťahov a svetových jazykov
    541
    1-
    $a Metaanalýza efektívnosti metód STEM učenia (prírodoveda, technika, inžinierstvo a matematika) pri príprave budúcich učiteľov informatiky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $a výučba vedecká $9 eu_un_auth*h0007220
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002452 $a informatika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006402 $a technika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002574 $a inžinierstvo informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika
    610
    1-
    $a veda $9 eu_un_auth*h0006925
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087894 $a pedagógovia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0091104 $a Maratova $b Tolganay $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0091105 $a Bostanov $b Bektasa $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010912 $a Kultan $b Jaroslav $p EUBFHIKAI $4 070 $9 25 $f 1960- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0091106 $a Nauryzbayev $b Darmanbek $4 070 $9 25
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240424 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.