Number of the records: 1
Meta-analiz effektivnosti metodov STEM obučenija v podgotovke budušich učitelej informatiki
SYS 0300128 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240520122805.1 017 70
$a 10.48371/PEDS.2023.71.4.011 $2 DOI 035 $a 1165981 $2 CREPC2 100 $a 20240424a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a rus $d rus 102 $a KZ 200 1-
$a Meta-analiz effektivnosti metodov STEM obučenija v podgotovke budušich učitelej informatiki $d Meta-Analysis on the Effectiveness of STEM Learning Methods in the Training of Future Informatics Teachers $f Tolganay Maratova, Bektasa Bostanov, Jaroslav Kultan, Darmanbek Nauryzbayev 330 $a Metaanalýza efektívnosti vzdelávania STEM (veda, technika, inžinierstvo a matematika) pre budúcich učiteľov informatiky. Zdôraznenie dôležitosti rôznych vyučovacích metód pri výučbe predmetov STEM, ktoré pomáhajú zlepšiť proces učenia a pritiahnuť záujem učiteľa. Metodický prehľad literatúry s cieľom určiť, ktoré efektívne metódy výučby STEM môžu pedagógovia použiť na prípravu budúcich učiteľov informatiky. Všeobecné trendy, úspechy a výzvy vo vyučovacom procese, zdôraznenie kľúčových aspektov, vrátane prístupov k rôznorodosti metód, vplyvu na motiváciu študentov a úrovne chápania pojmov. Postupy a prístupy, ktoré môžu budúci učitelia informatiky integrovať do svojich vzdelávacích programov. Cenné odporúčania na optimalizáciu vzdelávania STEM a informatiky medzi predškolskými učiteľmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0300119 $1 011 $a 2710-3269 $1 011 $a 2412-2149 $1 200 1 $a Bulletin of Ablai Khan KazU IRand WL $d Journal Bulletin of Ablai Khan KazUIRandWL: [Scientific Journal]. Series: Pedagogical Sciences $e [vedecký časopis] $i Séria: pedagogické vedy $v Vol. 71, no. 4 (2023), pp. 163-174 $1 210 $a Almaty $c Kazachská univerzita medzinárodných vzťahov a svetových jazykov 541 1-
$a Metaanalýza efektívnosti metód STEM učenia (prírodoveda, technika, inžinierstvo a matematika) pri príprave budúcich učiteľov informatiky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 610 1-
$a výučba vedecká $9 eu_un_auth*h0007220 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002452 $a informatika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006402 $a technika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002574 $a inžinierstvo informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika 610 1-
$a veda $9 eu_un_auth*h0006925 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006254 $a školy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0087894 $a pedagógovia 700 -1
$3 eu_un_auth*0091104 $a Maratova $b Tolganay $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0091105 $a Bostanov $b Bektasa $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0010912 $a Kultan $b Jaroslav $p EUBFHIKAI $4 070 $9 25 $f 1960- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI 701 -1
$3 eu_un_auth*0091106 $a Nauryzbayev $b Darmanbek $4 070 $9 25 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240424 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1