Number of the records: 1
Spotrebiteľské vnímanie sociálnych inovácií
SYS 0302246 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20250618083754.7 035 $a 9427384a-89b1-4bea-a048-fe45b5d2d86d 100 $a 20240616d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Spotrebiteľské vnímanie sociálnych inovácií $e bakalárska práca $f Petra Molnárová $g školiteľ: Renáta Ševčíková 210 $a Bratislava $d 2024 215 $a 55 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0070897 $a Molnárová $b Petra $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $f 1982- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240616 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1