Number of the records: 1
Nanomarketing ako nová platforma pre rozvoj neuromarketingu
Title Nanomarketing ako nová platforma pre rozvoj neuromarketingu : dizertačná práca Author info Michael Šášky, školiteľ: Eva Hanuláková Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2024. - 185 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords neuromarketing * nanotechnológie * neuroveda * správanie spotrebiteľa Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 927516
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 20.7 MB z IP adresy EU po prihlásení book
Call number Location Sublocation Info 927516 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1