Number of the records: 1  

Rizika umélé inteligence v marketingu

  1. Title Rizika umélé inteligence v marketingu
    Author infoLuděk Nezmar
    Author Nezmar Luděk
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords inteligencia umelá * marketing * stratégia marketingová * vlastníctvo duševné * miesta pracovné * etika
    AnnotationUmelá inteligencia v marketingu prináša významné riziká, ktoré by mohli ovplyvniť značky, spotrebiteľov a trh. Kľúčové obavy zahŕňajú potenciálne zaujatosti a diskrimináciu, ak sú systémy AI trénované na údajoch o historických predsudkoch, čo vedie k nespravodlivému vylúčeniu alebo zacieleniu na demografické skupiny. Mohlo by to poškodiť dôveru spotrebiteľov a povesť značky. Etické problémy a problémy s právnymi predpismi vznikajú z obsahu generovaného AI, ktorý môže neúmyselne porušovať zákony o autorských právach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.