Number of the records: 1
Rizika umélé inteligence v marketingu
SYS 0303046 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240710102450.7 100 $a 20240710a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Rizika umélé inteligence v marketingu $f Luděk Nezmar 330 $a Umelá inteligencia v marketingu prináša významné riziká, ktoré by mohli ovplyvniť značky, spotrebiteľov a trh. Kľúčové obavy zahŕňajú potenciálne zaujatosti a diskrimináciu, ak sú systémy AI trénované na údajoch o historických predsudkoch, čo vedie k nespravodlivému vylúčeniu alebo zacieleniu na demografické skupiny. Mohlo by to poškodiť dôveru spotrebiteľov a povesť značky. Etické problémy a problémy s právnymi predpismi vznikajú z obsahu generovaného AI, ktorý môže neúmyselne porušovať zákony o autorských právach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0302930 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 29, č. 2 (2024), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2024 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006977 $a vlastníctvo duševné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003350 $a miesta pracovné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 700 -1
$3 eu_un_auth*0012988 $a Nezmar $b Luděk $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240710 $g AACR2
Number of the records: 1