- Rizika umélé inteligence v marketingu
Number of the records: 1  

Rizika umélé inteligence v marketingu

  1. SYS0303046
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240710102450.7
    100
      
    $a 20240710a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Rizika umélé inteligence v marketingu $f Luděk Nezmar
    330
      
    $a Umelá inteligencia v marketingu prináša významné riziká, ktoré by mohli ovplyvniť značky, spotrebiteľov a trh. Kľúčové obavy zahŕňajú potenciálne zaujatosti a diskrimináciu, ak sú systémy AI trénované na údajoch o historických predsudkoch, čo vedie k nespravodlivému vylúčeniu alebo zacieleniu na demografické skupiny. Mohlo by to poškodiť dôveru spotrebiteľov a povesť značky. Etické problémy a problémy s právnymi predpismi vznikajú z obsahu generovaného AI, ktorý môže neúmyselne porušovať zákony o autorských právach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0302930 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 29, č. 2 (2024), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006977 $a vlastníctvo duševné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003350 $a miesta pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0012988 $a Nezmar $b Luděk $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240710 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.