Number of the records: 1
Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce?
SYS 0303054 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240711081237.8 100 $a 20240711a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce? $f Veronika Večeřová 330 $a Hlavným cieľom tohto príspevku je zhodnotiť dôležitosť online lojality v procese online nákupného správania a v prostredí e-commerce a ďalej zhodnotiť faktory, ktoré výrazne prispievajú k online lojalite. Z aktuálneho literárneho výskumu je zrejmé, že online loylita je dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje celý rozhodovací proces online spotrebiteľa, ako aj proces tvorby a implementácie e-stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0302930 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 29, č. 2 (2024), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2024 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005033 $a procesy rozhodovacie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0092650 $a Večeřová $b Veronika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240711 $g AACR2
Number of the records: 1