- Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce?
Number of the records: 1  

Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce?

  1. SYS0303054
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240711081237.8
    100
      
    $a 20240711a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce? $f Veronika Večeřová
    330
      
    $a Hlavným cieľom tohto príspevku je zhodnotiť dôležitosť online lojality v procese online nákupného správania a v prostredí e-commerce a ďalej zhodnotiť faktory, ktoré výrazne prispievajú k online lojalite. Z aktuálneho literárneho výskumu je zrejmé, že online loylita je dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje celý rozhodovací proces online spotrebiteľa, ako aj proces tvorby a implementácie e-stratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0302930 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 29, č. 2 (2024), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005033 $a procesy rozhodovacie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0092650 $a Večeřová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240711 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.