Number of the records: 1
Global Competitive Strategies: Assessing the Role of Marketing Tools in SME Internationalization and Financial Performance
SYS 0303068 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20241031115116.7 017 70
$a 10.7441/joc.2024.01.01 $2 DOI 100 $a 20240711a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Global Competitive Strategies: Assessing the Role of Marketing Tools in SME Internationalization and Financial Performance $f Mehmet Civelek, Aleksandr Ključnikov, Roman Hruška, Jaroslav Světlík, Vladimír Vavrečka 330 $a Hoci sú malé a stredné podniky (MSP) veľmi dôležité pre výrobu inovatívnych a sprostredkovateľských tovarov s vysokou pridanou hodnotou a zohrávajú kľúčovú úlohu ako dodávateľov veľkých podnikov, ich finančné obmedzenia spôsobujú, že sa stretávajú s problémami v súvislosti s procesom internacionalizácie a finančnou podporou. výkon. Ako dynamická schopnosť teórie Resource-based View theory (RBV) zvyšuje používanie nástrojov marketingovej komunikácie (MCT) malými a strednými podnikmi, ako sú sociálne médiá (SM), webové stránky, telemarketing, direct mail, SMS kampane a Google Adwords. konkurencieschopnosť MSP a mohla by im umožniť znížiť ich finančnú výkonnosť a vývozné obavy. Využitie týchto nástrojov sa však môže líšiť v závislosti od krajiny pôvodu firmy, keďže krajiny majú rôzne sociálno-ekonomické a kultúrne podmienky, ktoré ovplyvňujú konkurencieschopnosť firiem a ich marketingové komunikačné prístupy k ich exportnej a finančnej výkonnosti. V tejto súvislosti je cieľom tohto príspevku nájsť medzinárodné rozdiely v vplyve používania MCT na export a finančnú výkonnosť. Tento článok skúma 1221 MSP z Česka, Slovenska a Maďarska. Výskumníci vytvorili online dotazník na zber údajov od náhodne vybraných respondentov z výskumnej vzorky. Výskumníci tiež vykonali analýzy binárnej logistickej regresie na účely analýzy. Hoci tento dokument potvrdzuje medzinárodné rozdiely v vplyve MCT na export MSP, vplyv využívania SM na finančnú výkonnosť MSP sa nelíši v závislosti od krajiny pôvodu MSP. Odoslať spätnú väzbu Bočné panely História Uložené K dispozícii sú výsledky prekladu Vymeniť jazy 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0303063 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 1 (2024), pp. $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2024 541 1-
$a Globálne konkurenčné stratégie: Hodnotenie úlohy marketingových nástrojov v internacionalizácii MSP a finančnej výkonnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0093003 $a výkonnosť finančná 700 -1
$3 eu_un_auth*0073274 $a Civelek $b Mehmet $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0026157 $a Ključnikov $b Aleksandr $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0087136 $a Hruška $b Roman $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0022262 $a Světlík $b Jaroslav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0042489 $a Vavrečka $b Vladimír $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240711 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1