- Global Competitive Strategies: Assessing the Role of Marketing Tools …
Number of the records: 1  

Global Competitive Strategies: Assessing the Role of Marketing Tools in SME Internationalization and Financial Performance

  1. SYS0303068
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241031115116.7
    017
    70
    $a 10.7441/joc.2024.01.01 $2 DOI
    100
      
    $a 20240711a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Global Competitive Strategies: Assessing the Role of Marketing Tools in SME Internationalization and Financial Performance $f Mehmet Civelek, Aleksandr Ključnikov, Roman Hruška, Jaroslav Světlík, Vladimír Vavrečka
    330
      
    $a Hoci sú malé a stredné podniky (MSP) veľmi dôležité pre výrobu inovatívnych a sprostredkovateľských tovarov s vysokou pridanou hodnotou a zohrávajú kľúčovú úlohu ako dodávateľov veľkých podnikov, ich finančné obmedzenia spôsobujú, že sa stretávajú s problémami v súvislosti s procesom internacionalizácie a finančnou podporou. výkon. Ako dynamická schopnosť teórie Resource-based View theory (RBV) zvyšuje používanie nástrojov marketingovej komunikácie (MCT) malými a strednými podnikmi, ako sú sociálne médiá (SM), webové stránky, telemarketing, direct mail, SMS kampane a Google Adwords. konkurencieschopnosť MSP a mohla by im umožniť znížiť ich finančnú výkonnosť a vývozné obavy. Využitie týchto nástrojov sa však môže líšiť v závislosti od krajiny pôvodu firmy, keďže krajiny majú rôzne sociálno-ekonomické a kultúrne podmienky, ktoré ovplyvňujú konkurencieschopnosť firiem a ich marketingové komunikačné prístupy k ich exportnej a finančnej výkonnosti. V tejto súvislosti je cieľom tohto príspevku nájsť medzinárodné rozdiely v vplyve používania MCT na export a finančnú výkonnosť. Tento článok skúma 1221 MSP z Česka, Slovenska a Maďarska. Výskumníci vytvorili online dotazník na zber údajov od náhodne vybraných respondentov z výskumnej vzorky. Výskumníci tiež vykonali analýzy binárnej logistickej regresie na účely analýzy. Hoci tento dokument potvrdzuje medzinárodné rozdiely v vplyve MCT na export MSP, vplyv využívania SM na finančnú výkonnosť MSP sa nelíši v závislosti od krajiny pôvodu MSP. Odoslať spätnú väzbu Bočné panely História Uložené K dispozícii sú výsledky prekladu Vymeniť jazy
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0303063 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 1 (2024), pp. $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2024
    541
    1-
    $a Globálne konkurenčné stratégie: Hodnotenie úlohy marketingových nástrojov v internacionalizácii MSP a finančnej výkonnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0093003 $a výkonnosť finančná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0073274 $a Civelek $b Mehmet $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0026157 $a Ključnikov $b Aleksandr $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0087136 $a Hruška $b Roman $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022262 $a Světlík $b Jaroslav $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0042489 $a Vavrečka $b Vladimír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240711 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.