Number of the records: 1
Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size
Title Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size Translation Maloobchodné procesy zamerané na trh s potravinami ako hlavný determinant obchodných modelov v kontexte veľkosti maloobchodu Author info Pavol Kita, Marián Čvirik Author Kita Pavol Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Journal of Retailing and Consumer Services. Vol. 81 (2024), pp. 1-10. - London : Elsevier. ISSN 0969-6989 DOI 10.1016/j.jretconser.2024.103937 Note VEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Country of Edition Great Britain Keywords digitalizácia * modely podnikateľské * obchod * inovácie technologické * maloobchod Annotation Cieľom príspevku je poskytnúť prehľad obchodných modelov založených na veľkosti maloobchodných prevádzok potravín a na identifikácii vybraných aktivít zameraných na zvýšenie konkurencieschopnosti a vytváranie hodnoty pre zákazníkov. Prieskumnú vzorku tvorilo 250 obchodov, ktorých manažéri boli skúmaní prostredníctvom pološtruktúrovaného rozhovoru v marci až apríli 2022. Autori v tejto štúdii rozoberajú 30 identifikovaných komponentov 40 účelov, ktoré by mohli zvýšiť efektivitu obchodných modelov maloobchodníkov. Public work category Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00262-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1