Number of the records: 1
The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a Basis for Their Ability to Respond to European Challenges in Terms of Environmental, Social, and Economic Aspects of Their Value Offer for the Customer
SYS 0303912 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240902093255.2 017 70
$a 10.1007/978-3-031-42253-9_14 $2 DOI 035 $a 1094048 $2 CREPC2 100 $a 20240902dłłłł2024m--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a CH 200 1-
$a The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a Basis for Their Ability to Respond to European Challenges in Terms of Environmental, Social, and Economic Aspects of Their Value Offer for the Customer $f Pavol Kita, Marta Žambochová, Marián Čvirik, Veronika Kitová Mazalánová 301 $a VEGA 1/0012/22 330 $a Obchodný model alebo ekonomický model je kľúčovým prvkom úspechu každého podnikania. Určuje, ako spoločnosť generuje zisky, aby bola zisková. Článok sa zameriava na identifikáciu kľúčových prvkov obchodných modelov slovenských maloobchodných spoločností, ktoré charakterizujú zmenu v spôsobe ich podnikania. Článok poskytuje prehľad uvedenej problematiky z hľadiska vybraných foriem maloobchodných predajní v Bratislave, ktorých predajná plocha presahuje 700 m2 a ktoré zásobujú väčšinu obyvateľov hlavného mesta. 463 -1
$1 010 $a 978-3-031-42252-2 $1 011 $a 2198-4182 $1 200 1 $a Cooperation and Enlargement: Two Challenges to be Addressed in the European Projects—2022 $f editor: Ghislaine Pellat, Jovan Zafiroski, Marian Šuplata $v Pp. 281-297 $1 210 $a Cham $c Springer Nature $d 2024 541 1-
$a Kľúčové prvky obchodných modelov slovenských maloobchodných spoločností ako základ ich schopnosti reagovať na európske výzvy z hľadiska environmentálnych, sociálnych a ekonomických aspektov ich hodnotovej ponuky pre zákazníka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003407 $a modely ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 070 $9 20 $f 1977- 701 -1
$3 eu_un_auth*0010498 $a Žambochová $b Marta $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0061069 $a Kitová Mazalánová $b Veronika $4 070 $9 25 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240902 $g AACR2 830 $a mm-typ dokumentu prevzaný podľa Crepč2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1