- The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a B…
Number of the records: 1  

The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a Basis for Their Ability to Respond to European Challenges in Terms of Environmental, Social, and Economic Aspects of Their Value Offer for the Customer

  1. SYS0303912
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240902093255.2
    017
    70
    $a 10.1007/978-3-031-42253-9_14 $2 DOI
    035
      
    $a 1094048 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240902dłłłł2024m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a Basis for Their Ability to Respond to European Challenges in Terms of Environmental, Social, and Economic Aspects of Their Value Offer for the Customer $f Pavol Kita, Marta Žambochová, Marián Čvirik, Veronika Kitová Mazalánová
    301
      
    $a VEGA 1/0012/22
    330
      
    $a Obchodný model alebo ekonomický model je kľúčovým prvkom úspechu každého podnikania. Určuje, ako spoločnosť generuje zisky, aby bola zisková. Článok sa zameriava na identifikáciu kľúčových prvkov obchodných modelov slovenských maloobchodných spoločností, ktoré charakterizujú zmenu v spôsobe ich podnikania. Článok poskytuje prehľad uvedenej problematiky z hľadiska vybraných foriem maloobchodných predajní v Bratislave, ktorých predajná plocha presahuje 700 m2 a ktoré zásobujú väčšinu obyvateľov hlavného mesta.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-3-031-42252-2 $1 011 $a 2198-4182 $1 200 1 $a Cooperation and Enlargement: Two Challenges to be Addressed in the European Projects—2022 $f editor: Ghislaine Pellat, Jovan Zafiroski, Marian Šuplata $v Pp. 281-297 $1 210 $a Cham $c Springer Nature $d 2024
    541
    1-
    $a Kľúčové prvky obchodných modelov slovenských maloobchodných spoločností ako základ ich schopnosti reagovať na európske výzvy z hľadiska environmentálnych, sociálnych a ekonomických aspektov ich hodnotovej ponuky pre zákazníka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003407 $a modely ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 070 $9 20 $f 1977-
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010498 $a Žambochová $b Marta $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061069 $a Kitová Mazalánová $b Veronika $4 070 $9 25
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240902 $g AACR2
    830
      
    $a mm-typ dokumentu prevzaný podľa Crepč2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.