Number of the records: 1
Introduction to the Study of Consumer Ethnocentrism As a Strategic International Management Tool in India and Slovakia: a Gender Perspective
SYS 0304641 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20241029101123.3 035 $a 1237924 $2 CREPC2 100 $a 20241017a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Introduction to the Study of Consumer Ethnocentrism As a Strategic International Management Tool in India and Slovakia: a Gender Perspective $f Marián Čvirik, Anjali Singh 301 $a I-24-105-00 330 $a Koncept konzumného etnocentrizmu predstavuje dôležitú otázku v ére globalizácie. Cieľom predkladaného príspevku je vytvoriť základ pre skúmanie konzumného etnocentrizmu v podmienkach Indie a Slovenska s dôrazom na skúmanie vplyvu pohlavia. Z metodického hľadiska využívame možnosti merania spotrebiteľského etnocentrizmu pomocou CETSCALE. V našom príspevku používame niekoľko metód, s dôrazom na deskriptívnu a induktívnu štatistiku. Výsledky poukazujú na špecifiká vnímania konzumného etnocentrizmu v skúmaných krajinách, pričom vplyv pohlavia na úroveň konzumného etnocentrizmu sa nepotvrdil v žiadnej krajine. Príspevok obsahuje aj limity, ktoré vyplývajú predovšetkým z charakteru vzoriek, na základe ktorých považujeme výsledky za orientačné, ale poskytujú potrebný základ pre ďalší výskum. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0304581 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 69-79 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024 541 1-
$a Úvod do štúdia spotrebiteľského etnocentrizmu ako strategického medzinárodného manažérskeho nástroja v Indii a na Slovensku: rodová perspektíva 610 1-
$9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002440 $a India 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 80 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0093121 $a Singh $b Anjali $4 070 $9 20 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20241017 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1