- Introduction to the Study of Consumer Ethnocentrism As a Strategic In…
Number of the records: 1  

Introduction to the Study of Consumer Ethnocentrism As a Strategic International Management Tool in India and Slovakia: a Gender Perspective

  1. SYS0304641
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241029101123.3
    035
      
    $a 1237924 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241017a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Introduction to the Study of Consumer Ethnocentrism As a Strategic International Management Tool in India and Slovakia: a Gender Perspective $f Marián Čvirik, Anjali Singh
    301
      
    $a I-24-105-00
    330
      
    $a Koncept konzumného etnocentrizmu predstavuje dôležitú otázku v ére globalizácie. Cieľom predkladaného príspevku je vytvoriť základ pre skúmanie konzumného etnocentrizmu v podmienkach Indie a Slovenska s dôrazom na skúmanie vplyvu pohlavia. Z metodického hľadiska využívame možnosti merania spotrebiteľského etnocentrizmu pomocou CETSCALE. V našom príspevku používame niekoľko metód, s dôrazom na deskriptívnu a induktívnu štatistiku. Výsledky poukazujú na špecifiká vnímania konzumného etnocentrizmu v skúmaných krajinách, pričom vplyv pohlavia na úroveň konzumného etnocentrizmu sa nepotvrdil v žiadnej krajine. Príspevok obsahuje aj limity, ktoré vyplývajú predovšetkým z charakteru vzoriek, na základe ktorých považujeme výsledky za orientačné, ale poskytujú potrebný základ pre ďalší výskum.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304581 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 69-79 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024
    541
    1-
    $a Úvod do štúdia spotrebiteľského etnocentrizmu ako strategického medzinárodného manažérskeho nástroja v Indii a na Slovensku: rodová perspektíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002440 $a India
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 80 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0093121 $a Singh $b Anjali $4 070 $9 20
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241017 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.