Number of the records: 1
Perspective Chapter: Effective Management of Marketing Communication in Social Media
SYS 0304686 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20241119144041.3 017 70
$a 10.5772/intechopen.1004615 $2 DOI 035 $a 1232088 $2 CREPC2 100 $a 20241021d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a GB 200 1-
$a Perspective Chapter: Effective Management of Marketing Communication in Social Media $f Zuzana Dzilská, Kristián Kalamen, František Pollák, Michal Ruschak 301 $a VEGA 1/0110/24 330 $a Digitálna evolúcia umožnila podnikom využívať sociálne médiá na šírenie informácií, propagáciu produktov, poskytovanie služieb zákazníkom a marketing ako taký. To si vyžaduje rozvoj marketingových stratégií, ktoré uspokoja široké publikum a vytvoria cielené marketingové kampane. Vzhľadom na historický rast sociálnych médií a ich schopnosť pridávať hodnotu, čoraz viac spoločností uznáva sociálne siete ako životne dôležité kanály marketingovej komunikácie. Tento posun odzrkadľuje integrálnu úlohu sociálnych médií pri formovaní dynamiky trhu a správania spotrebiteľov, pričom sa zdôrazňuje ich význam v súčasných marketingových stratégiách. Kapitola tak popisuje fenomén efektívneho riadenia marketingovej komunikácie vo vysoko relevantnom prostredí digitálnych ekosystémov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0304684 $1 010 $a 978-0-85466-619-5 $1 010 $a 978-0-85466-619-5 $1 200 1 $a Management in Marketing Communications $b elektronický zdroj $f Edited by: František Pollák $v Pp. 103-126 $1 210 $a London $c IntechOpen $d 2024 $1 215 $a 190 s. [10,4 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $4 340 541 1-
$a Perspektívna kapitola: efektívne riadenie marketingovej komunikácie v sociálnych médiách 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009347 $a manažment komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0075519 $a transformácia digitálna 700 -1
$3 eu_un_auth*0089763 $a Dzilská $b Zuzana $p EUBFPMKPF $4 070 $f 1994- $9 30 $q I $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0074677 $a Kalamen $b Kristián $p EUBFPMKPF $4 070 $f 1996- $9 30 $q I $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $f 1985- $9 30 $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0080310 $a Ruschak $b Michal $4 070 $9 10 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20241021 $g AACR2 830 $a me: Možnosť stiahnuť si kapitolu zadarmo vyžaduje registráciu. T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1