- Perspective Chapter: Effective Management of Marketing Communication …
Number of the records: 1  

Perspective Chapter: Effective Management of Marketing Communication in Social Media

  1. SYS0304686
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20241119144041.3
    017
    70
    $a 10.5772/intechopen.1004615 $2 DOI
    035
      
    $a 1232088 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241021d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a GB
    200
    1-
    $a Perspective Chapter: Effective Management of Marketing Communication in Social Media $f Zuzana Dzilská, Kristián Kalamen, František Pollák, Michal Ruschak
    301
      
    $a VEGA 1/0110/24
    330
      
    $a Digitálna evolúcia umožnila podnikom využívať sociálne médiá na šírenie informácií, propagáciu produktov, poskytovanie služieb zákazníkom a marketing ako taký. To si vyžaduje rozvoj marketingových stratégií, ktoré uspokoja široké publikum a vytvoria cielené marketingové kampane. Vzhľadom na historický rast sociálnych médií a ich schopnosť pridávať hodnotu, čoraz viac spoločností uznáva sociálne siete ako životne dôležité kanály marketingovej komunikácie. Tento posun odzrkadľuje integrálnu úlohu sociálnych médií pri formovaní dynamiky trhu a správania spotrebiteľov, pričom sa zdôrazňuje ich význam v súčasných marketingových stratégiách. Kapitola tak popisuje fenomén efektívneho riadenia marketingovej komunikácie vo vysoko relevantnom prostredí digitálnych ekosystémov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304684 $1 010 $a 978-0-85466-619-5 $1 010 $a 978-0-85466-619-5 $1 200 1 $a Management in Marketing Communications $b elektronický zdroj $f Edited by: František Pollák $v Pp. 103-126 $1 210 $a London $c IntechOpen $d 2024 $1 215 $a 190 s. [10,4 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $4 340
    541
    1-
    $a Perspektívna kapitola: efektívne riadenie marketingovej komunikácie v sociálnych médiách
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009347 $a manažment komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0075519 $a transformácia digitálna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0089763 $a Dzilská $b Zuzana $p EUBFPMKPF $4 070 $f 1994- $9 30 $q I $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0074677 $a Kalamen $b Kristián $p EUBFPMKPF $4 070 $f 1996- $9 30 $q I $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $f 1985- $9 30 $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080310 $a Ruschak $b Michal $4 070 $9 10
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241021 $g AACR2
    830
      
    $a me: Možnosť stiahnuť si kapitolu zadarmo vyžaduje registráciu.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.