- The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward…
Number of the records: 1  

The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands

  1. Title The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands
    TranslationVplyv chatbotov na nákupné správanie generácie Z voči značkám
    Author infoJulie Holendova, David Svoboda
    Author Holendova Julie
    Co-authors Svoboda David
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 27, č. 3 (2024), s. 201-214. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2024-3-013
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords chatboty * správanie spotrebiteľa * nákup * rozdiely generačné * značky * lojálnosť zákazníkov * inovácie technologické * inteligencia umelá
    AnnotationGenerácia Z ako budúca marketingová výzva. Príspevok sa venuje generácii Z na trhu v Českej republike. Výskum odhaľuje jej očakávania, správanie a preferencie pri kontakte s chatbotmi značiek. Zistenia prinášajú faktory, ktoré ovplyvňujú spokojnosť a lojalitu zákazníkov, ako je dostupnosť prenosu ľudských agentov, jasná diferenciácia interakcie robotov a bezproblémové procesy riešenia problémov. Dokument poskytne pochopenie toho, ako môže značka vybudovať silné vzťahy so zákazníkmi generácie Z prostredníctvom inovatívneho marketingového prístupu, ktorý využíva chatboty na komunikáciu so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF527.6 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.