Number of the records: 1
The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands
Title The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands Translation Vplyv chatbotov na nákupné správanie generácie Z voči značkám Author info Julie Holendova, David Svoboda Author Holendova Julie Co-authors Svoboda David Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 27, č. 3 (2024), s. 201-214. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2024-3-013 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords chatboty * správanie spotrebiteľa * nákup * rozdiely generačné * značky * lojálnosť zákazníkov * inovácie technologické * inteligencia umelá Annotation Generácia Z ako budúca marketingová výzva. Príspevok sa venuje generácii Z na trhu v Českej republike. Výskum odhaľuje jej očakávania, správanie a preferencie pri kontakte s chatbotmi značiek. Zistenia prinášajú faktory, ktoré ovplyvňujú spokojnosť a lojalitu zákazníkov, ako je dostupnosť prenosu ľudských agentov, jasná diferenciácia interakcie robotov a bezproblémové procesy riešenia problémov. Dokument poskytne pochopenie toho, ako môže značka vybudovať silné vzťahy so zákazníkmi generácie Z prostredníctvom inovatívneho marketingového prístupu, ktorý využíva chatboty na komunikáciu so zákazníkmi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 527.6 KB publicly available article
Number of the records: 1