Number of the records: 1
The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands
SYS 0304721 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20241022132702.5 017 70
$a 10.15240/tul/001/2024-3-013 $2 DOI 100 $a 20241022a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands $f Julie Holendova, David Svoboda 330 $a Generácia Z ako budúca marketingová výzva. Príspevok sa venuje generácii Z na trhu v Českej republike. Výskum odhaľuje jej očakávania, správanie a preferencie pri kontakte s chatbotmi značiek. Zistenia prinášajú faktory, ktoré ovplyvňujú spokojnosť a lojalitu zákazníkov, ako je dostupnosť prenosu ľudských agentov, jasná diferenciácia interakcie robotov a bezproblémové procesy riešenia problémov. Dokument poskytne pochopenie toho, ako môže značka vybudovať silné vzťahy so zákazníkmi generácie Z prostredníctvom inovatívneho marketingového prístupu, ktorý využíva chatboty na komunikáciu so zákazníkmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0304666 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký open access časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 27, č. 3 (2024), s. 201-214 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2024 541 1-
$a Vplyv chatbotov na nákupné správanie generácie Z voči značkám 610 1-
$9 eu_un_auth*0090627 $a chatboty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*0080871 $a rozdiely generačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá 700 -1
$3 eu_un_auth*0093140 $a Holendova $b Julie $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0093141 $a Svoboda $b David $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20241022 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1