Number of the records: 1
Generational Differences in the Influence of Opinion Leaders on Consumer Behaviour: an Exploratory Study of Generations X, Y and Z
SYS 0306303 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250530120833.3 035 $a 1281423 $2 CREPC2 100 $a 20250120d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Generational Differences in the Influence of Opinion Leaders on Consumer Behaviour: an Exploratory Study of Generations X, Y and Z $f Simona Burzová, Lucia Malíčková, Štefan Žák 301 $a VEGA 1/0505/22 330 $a Vodcovstvo verejnej mienky zohráva kľúčovú úlohu v marketingovej komunikácii a významne ovplyvňuje správanie spotrebiteľov v rôznych fázach rozhodovacieho procesu. Táto štúdia sa zameriava na skúmanie vplyvu lídrov verejnej mienky na správanie spotrebiteľov v rámci troch generačných kohort – generácií X, Y a Z. Cieľom je analyzovať preferencie a reakcie týchto generácií na marketingové podnety sprostredkované lídrami verejnej mienky a identifikovať rozdiely v ich prístupoch k nákupným rozhodnutiam. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0306268 $1 010 $a 978-80-974995-1-8 $1 200 1 $a Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies $b elektronický zdroj $e Scientific Papers Collection $f (Ed.): Štefan Žák $g Reviewers: Helena Strážovská, Katarína Gubíniová $v Pp. 21-34 $1 210 $a Bratislava $c Consumer Insights Agency $d 2024 $1 215 $a 123 s. [9,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048807 $a Strážovská $b Helena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 675 541 1-
$a Generačné rozdiely vo vplyve mienkotvorných lídrov na spotrebiteľské správanie: Prieskumná štúdia generácií X, Y a Z 610 1-
$9 eu_un_auth*0080871 $a rozdiely generačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna 700 -1
$3 eu_un_auth*0089689 $a Burzová $b Simona $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1999- $q I $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0082840 $a Malíčková $b Lucia $f 1988- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $q E $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250120 $g AACR2 830 $a fm - Autorka Malíčková je ED, vo formulári je chybný údaj. T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1