- Generational Differences in the Influence of Opinion Leaders on Consu…
Number of the records: 1  

Generational Differences in the Influence of Opinion Leaders on Consumer Behaviour: an Exploratory Study of Generations X, Y and Z

  1. SYS0306303
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250530120833.3
    035
      
    $a 1281423 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250120d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Generational Differences in the Influence of Opinion Leaders on Consumer Behaviour: an Exploratory Study of Generations X, Y and Z $f Simona Burzová, Lucia Malíčková, Štefan Žák
    301
      
    $a VEGA 1/0505/22
    330
      
    $a Vodcovstvo verejnej mienky zohráva kľúčovú úlohu v marketingovej komunikácii a významne ovplyvňuje správanie spotrebiteľov v rôznych fázach rozhodovacieho procesu. Táto štúdia sa zameriava na skúmanie vplyvu lídrov verejnej mienky na správanie spotrebiteľov v rámci troch generačných kohort – generácií X, Y a Z. Cieľom je analyzovať preferencie a reakcie týchto generácií na marketingové podnety sprostredkované lídrami verejnej mienky a identifikovať rozdiely v ich prístupoch k nákupným rozhodnutiam.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0306268 $1 010 $a 978-80-974995-1-8 $1 200 1 $a Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies $b elektronický zdroj $e Scientific Papers Collection $f (Ed.): Štefan Žák $g Reviewers: Helena Strážovská, Katarína Gubíniová $v Pp. 21-34 $1 210 $a Bratislava $c Consumer Insights Agency $d 2024 $1 215 $a 123 s. [9,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048807 $a Strážovská $b Helena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 675
    541
    1-
    $a Generačné rozdiely vo vplyve mienkotvorných lídrov na spotrebiteľské správanie: Prieskumná štúdia generácií X, Y a Z
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080871 $a rozdiely generačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0089689 $a Burzová $b Simona $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1999- $q I $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0082840 $a Malíčková $b Lucia $f 1988- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $q E $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250120 $g AACR2
    830
      
    $a fm - Autorka Malíčková je ED, vo formulári je chybný údaj.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.