Number of the records: 1
Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives
SYS 0306305 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250121085513.0 035 $a 1281437 $2 CREPC2 100 $a 20250120d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives $f Mária Hasprová, Marína Korčoková, Štefan Žák 301 $a VEGA 1/0505/22 330 $a Tento článok sa zaoberá problematikou budovania povedomia o značke v kontexte športového marketingu, pričom analyzuje teoretické aj empirické dimenzie, ktoré sú kľúčové pre pochopenie vnímania značky a jej postavenia na trhu. Povedomie o značke je základným prvkom efektívnej komunikácie a dlhodobej lojality zákazníkov; preto článok zdôrazňuje dôležitosť jeho systematického skúmania. Pozornosť sa venuje integrácii moderných digitálnych nástrojov, akými sú sociálne médiá a tradičné médiá, umožňujúce efektívne zacielenie na rôznorodé demografické skupiny. Štúdia ďalej skúma, ako vizuálne prvky značky vrátane log, farieb a sloganov prispievajú k zapamätateľnosti značky a emocionálnemu prepojeniu so spotrebiteľmi. Metodológia tohto článku spája hĺbkovú analýzu relevantnej literatúry a realizáciu marketingového výskumu, ktorý poskytuje kvantitatívne aj kvalitatívne pohľady na správanie a preferencie cieľových skupín. Výskum sa zameriava na identifikáciu kľúčových faktorov ovplyvňujúcich povedomie o značke, ako sú športové úspechy, komunikácia cez sociálne siete a priame interakcie so značkou na verejných podujatiach. Štúdia tiež skúma rozdiely v preferenciách medzi mladšími a staršími vekovými skupinami, čo odráža potrebu hybridných stratégií, ktoré spájajú digitálne a tradičné komunikačné kanály. Zistenia tohto výskumu poskytujú rámec pre implementáciu personalizovaných a inkluzívnych stratégií, ktoré môžu viesť k dlhodobej udržateľnosti a úspechu značky v konkurenčnom prostredí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0306268 $1 010 $a 978-80-974995-1-8 $1 200 1 $a Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies $b elektronický zdroj $e Scientific Papers Collection $f (Ed.): Štefan Žák $g Reviewers: Helena Strážovská, Katarína Gubíniová $v Pp. 75-90 $1 210 $a Bratislava $c Consumer Insights Agency $d 2024 $1 215 $a 123 s. [9,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048807 $a Strážovská $b Helena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 675 541 1-
$a Výskum efektívneho budovania povedomia o značke v športe: teoretické a empirické perspektívy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250120 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1