- Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical …
Number of the records: 1  

Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives

  1. SYS0306305
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250121085513.0
    035
      
    $a 1281437 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250120d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives $f Mária Hasprová, Marína Korčoková, Štefan Žák
    301
      
    $a VEGA 1/0505/22
    330
      
    $a Tento článok sa zaoberá problematikou budovania povedomia o značke v kontexte športového marketingu, pričom analyzuje teoretické aj empirické dimenzie, ktoré sú kľúčové pre pochopenie vnímania značky a jej postavenia na trhu. Povedomie o značke je základným prvkom efektívnej komunikácie a dlhodobej lojality zákazníkov; preto článok zdôrazňuje dôležitosť jeho systematického skúmania. Pozornosť sa venuje integrácii moderných digitálnych nástrojov, akými sú sociálne médiá a tradičné médiá, umožňujúce efektívne zacielenie na rôznorodé demografické skupiny. Štúdia ďalej skúma, ako vizuálne prvky značky vrátane log, farieb a sloganov prispievajú k zapamätateľnosti značky a emocionálnemu prepojeniu so spotrebiteľmi. Metodológia tohto článku spája hĺbkovú analýzu relevantnej literatúry a realizáciu marketingového výskumu, ktorý poskytuje kvantitatívne aj kvalitatívne pohľady na správanie a preferencie cieľových skupín. Výskum sa zameriava na identifikáciu kľúčových faktorov ovplyvňujúcich povedomie o značke, ako sú športové úspechy, komunikácia cez sociálne siete a priame interakcie so značkou na verejných podujatiach. Štúdia tiež skúma rozdiely v preferenciách medzi mladšími a staršími vekovými skupinami, čo odráža potrebu hybridných stratégií, ktoré spájajú digitálne a tradičné komunikačné kanály. Zistenia tohto výskumu poskytujú rámec pre implementáciu personalizovaných a inkluzívnych stratégií, ktoré môžu viesť k dlhodobej udržateľnosti a úspechu značky v konkurenčnom prostredí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0306268 $1 010 $a 978-80-974995-1-8 $1 200 1 $a Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies $b elektronický zdroj $e Scientific Papers Collection $f (Ed.): Štefan Žák $g Reviewers: Helena Strážovská, Katarína Gubíniová $v Pp. 75-90 $1 210 $a Bratislava $c Consumer Insights Agency $d 2024 $1 215 $a 123 s. [9,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048807 $a Strážovská $b Helena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 675
    541
    1-
    $a Výskum efektívneho budovania povedomia o značke v športe: teoretické a empirické perspektívy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006278 $a šport
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250120 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.