Number of the records: 1
Vplyv umelej inteligencie na trendy v aplikácii štatistických metód v brandingu
SYS 0306484 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250124144151.2 035 $a 1285610 $2 CREPC2 100 $a 20250124d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv umelej inteligencie na trendy v aplikácii štatistických metód v brandingu $f Slávka Bocánová, Erik Weiss 330 $a Rýchly rozvoj umelej inteligencie (AI) zásadne ovplyvňuje marketingové stratégie a procesy budovania značiek. Tento príspevok sa zaoberá analýzou trendov v aplikácii štatistických metód podporovaných AI v oblasti brandingu, so zameraním na kľúčové metódy, ako sú sentimentálna analýza, segmentácia zákazníkov, prediktívna analytika a optimalizácia cenotvorby. Tieto metódy umožňujú efektívnejšie spracovanie veľkých objemov dát, identifikáciu zákazníckych potrieb a tvorbu personalizovaných marketingových stratégií. Príspevok diskutuje prínosy aplikácie štatistických metód v marketingu, ako je zvýšenie presnosti modelovania, zlepšenie zákazníckej spokojnosti a budovanie konkurenčnej výhody pre značky. Zároveň sa venuje výzvam spojeným s využívaním AI, ako sú etické otázky, transparentnosť algoritmov a potreba ich regulácie. Záver zdôrazňuje potrebu synergického využitia štatistických metód a AI pre udržateľné a dátovo riadené budovanie značiek v digitálnom prostredí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0306469 $1 010 $a 978-80-225-5213-4 $1 200 1 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) $e Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference $e November 20th - 22th, 2024, PHF EU, Košice $f Reviewers: Vincent Jakub, Hana Staňková $v Pp. 31-39 $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2024 $1 215 $a CD-ROM 73 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0089981 $a Staňková $b Hana $4 675 $1 710 12 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) $b International Scientific Conference $d 26. $e Košice, Slovakia $f 20.-22.11.2024 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003328 $a metódy štatistické 700 -1
$3 eu_un_auth*0081280 $a Bocánová $b Slávka $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1999- $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0018559 $a Weiss $b Erik $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250124 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1