- Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education
Number of the records: 1  

Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education

  1. Title Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education
    TranslationVýhody a nevýhody používania AI v počiatočnej fáze vzdelávania
    Author infoMária Dolná
    Author Dolná Mária EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference : November 20th - 22th, 2024, PHF EU, Košice. Pp. 40-49. - Košice : KKM PHF, 2024 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5213-4
    NoteKEGA 035EU-4/2022
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inteligencia umelá * vzdelávanie * školy materské * technológie nové
    AnnotationUmelá inteligencia (AI) transformuje vzdelávanie v ranom detstve pomocou nástrojov, ako sú inteligentní asistenti a interaktívne hry. získavanie skúseností. Očakáva sa, že trh s umelou inteligenciou vo vzdelávaní vzrastie zo 4 miliárd USD v roku 2022 na 30 miliárd USD do roku 2032, čo bude odrážať jej rastúce prijatie. Umelá inteligencia podporuje personalizované vzdelávanie a inkluzívnosť a podporuje deti s rôznymi potrebami. Je však potrebné riešiť problémy, ako je nadmerné spoliehanie sa na technológiu, zdravotné problémy, digitálne nerovnosti a riziká obsahu. Vyvážený prístup integrujúci umelú inteligenciu s tradičnými metódami a zabezpečenie spravodlivého prístupu maximalizuje jej potenciál obohatiť rané vzdelávanie a pripraviť študentov pripravených na budúcnosť.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00630-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené406.5 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.