- Motívy a bariéry nákupu udržateľnej módy generácie Z
Number of the records: 1  

Motívy a bariéry nákupu udržateľnej módy generácie Z

  1. SYS0307805
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250324124021.7
    017
    70
    $a 10.24040/eas.2024.25.2.48-61 $2 DOI
    100
      
    $a 20250324a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Motívy a bariéry nákupu udržateľnej módy generácie Z $d Motives and Barriers in Making a Sustainable Fashion Purchase Generation Z $f Petra Gundová, Viktória Volovská
    330
      
    $a Predložený príspevok je zameraný na motívy a bariéry udržateľnej módy. Cieľom príspevku je prezentovať výsledky výskumu zameraného na identifikáciu hlavných motívov a bariér tvorby udržateľnej módnej generácie Z. Súčasná generácia mladých ľudí vyrastá v dobe, ktorá je silne ovplyvnená klimatickými zmenami a udržateľnosťou. Generácia Z je známa tým, že je doteraz najšetrnejšou generáciou k životnému prostrediu. Je pravdepodobnejšie, že než predchádzajúce generácie sa budú starať o udržateľnosť a podniknúť kroky na zníženie svojho vplyvu na životné prostredie. Prvá časť príspevku je zameraná na teoretické vymedzenie udržateľnej módy pomocou sekundárnych údajov. Toto teoretické východisko je definované na základe obsahovej analýzy domácej a zahraničnej literatúry. V nadväznosti na cieľ príspevku sú v ďalšej časti prezentované výsledky empirického výskumu založeného na výskume. Primárne údaje boli získané pomocou dotazníka. Výsledky výskumu potvrdzujú, že najdôležitejším faktorom pri nákupe udržateľnej módy je kvalita produktu a hlavnou bariérou udržateľnej módy je cena produktu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0306847 $1 011 $a 2729-8213 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť $e recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Journal of Economics and Social Research : The Scientific Journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 25, č. 2 (2024), s. 48-61 $1 210 $a Banská Bystrica $c Belianum $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004916 $a priemysel odevný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056410 $a Gundová $b Petra $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0094112 $a Volovská $b Viktória $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250324 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.