- Vnímanie a implementácia inovatívnych prvkov vo výučbe učiteľmi na pr…
Number of the records: 1  

Vnímanie a implementácia inovatívnych prvkov vo výučbe učiteľmi na prvom stupni ZŠ

  1. SYS0308219
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250423082023.0
    100
      
    $a 20250423a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vnímanie a implementácia inovatívnych prvkov vo výučbe učiteľmi na prvom stupni ZŠ $f Nikola Barčíková
    330
      
    $a Článok sa zameriava na vnímanie a implementáciu inovatívnych prvkov vo výučbe na prvom stupni základných škôl na Slovensku. Cieľom výskumu bolo preskúmať, ako učitelia na tejto úrovni vzdelávania vnímajú nové pedagogické prístupy a technológie a ako ich integrujú do svojej výučbovej praxe. Hlavnými cieľmi výskumu boli identifikácia charakteristických znakov inovatívnych učiteľov na 1. stupni ZŠ na Slovensku a zistenie, čo títo učitelia považujú za pedagogické inovácie vo svojej praxi. Výskum využíval kvantitatívnu metodológiu, konkrétne dotazníkovú metódu. Výskumný súbor tvorili učitelia na prvom stupni základných škôl na Slovensku, s počtom respondentov 410.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0307296 $1 011 $a 1805-0638 $1 200 1 $a Grant Journal $b elektronický zdroj $e vědecký časopis $d Grant Journal: Peer-Reviewed Scientific Journal $z eng $v Roč. 13, č. 2 (2024), s.9-12 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006263 $a školy základné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079800 $a implementácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090979 $a Barčíková $b Nikola $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250423 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.