Number of the records: 1
Vnímanie a implementácia inovatívnych prvkov vo výučbe učiteľmi na prvom stupni ZŠ
SYS 0308219 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250423082023.0 100 $a 20250423a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Vnímanie a implementácia inovatívnych prvkov vo výučbe učiteľmi na prvom stupni ZŠ $f Nikola Barčíková 330 $a Článok sa zameriava na vnímanie a implementáciu inovatívnych prvkov vo výučbe na prvom stupni základných škôl na Slovensku. Cieľom výskumu bolo preskúmať, ako učitelia na tejto úrovni vzdelávania vnímajú nové pedagogické prístupy a technológie a ako ich integrujú do svojej výučbovej praxe. Hlavnými cieľmi výskumu boli identifikácia charakteristických znakov inovatívnych učiteľov na 1. stupni ZŠ na Slovensku a zistenie, čo títo učitelia považujú za pedagogické inovácie vo svojej praxi. Výskum využíval kvantitatívnu metodológiu, konkrétne dotazníkovú metódu. Výskumný súbor tvorili učitelia na prvom stupni základných škôl na Slovensku, s počtom respondentov 410. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0307296 $1 011 $a 1805-0638 $1 200 1 $a Grant Journal $b elektronický zdroj $e vědecký časopis $d Grant Journal: Peer-Reviewed Scientific Journal $z eng $v Roč. 13, č. 2 (2024), s.9-12 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2024 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006263 $a školy základné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0079800 $a implementácia 700 -1
$3 eu_un_auth*0090979 $a Barčíková $b Nikola $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250423 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1